Hyvä Sjögrenliiton jäsen, vuoden 2024 jäsenmaksu maksetaan vuoden ensimmäisen eli helmikuun Sjögrenlehden viimeiseltä sivulta löytyvältä maksulomakkeelta. Kirjoita viestikenttään nimesi ja jäsennumerosi. Jäsennumerosi näet vuoden 2023 jäsenkortistasi, mutta mikäli et tiedä jäsennumeroasi, voit kysyä sitä liiton toimistosta puh. 040 150 3232

Vuoden 2024 jäsenmaksu on liiton syyskokouksen tekemän päätöksen mukaan varsinaiselta jäseneltä 28 € , kannattajajäseneltä 33 €, yhteisöjäseneltä 100 € ja perhejäseneltä 0 €. Pelkän lehtitilauksen hinta on 33 €, joka laskutetaan erikseen. Halutessasi voit maksaa jäsenmaksun lisäksi mielesi mukaisen tukimaksun. Kirjoita tällöin viestikenttään sana tukimaksu ja haluamasi summa. Jätä kaikissa tapauksissa viitenumero tyhjäksi.

Kun olet maksanut jäsenmaksusi, leikkaa jäsenkortti itsellesi talteen ja kirjoita siihen oma nimesi ja jäsennumerosi ellei niitä ole sinulle valmiiksi lehteen kirjoitettu.